Ongeveer een jaar geleden werd een totaal nieuw concept opgestart. Diageo, de grootste producent en verdeler van sterke dranken, bier en wijn in de wereld kwam ermee op de proppen. De rode draad hierin is veilig alcoholgebruik op een leuke manier promoten. Men gaat de dialoog rechtstreeks aan met de consumenten.
Nightlife Confessions gaat door in onder meer België, Duitsland en Denemarken. Deze landen hebben allemaal een wettelijke leeftijdslimiet om alcohol te kopen. Jongeren krijgen hier op verschillende plaatsen de kans om "Nightlife Confessions" of zeg maar verhalen op te biechten over hun drankgebruik. Men geeft hier openlijk en eerlijk zijn eigen mening over de invloed die drank heeft op hen, hun omgevinge enz.
Deze verhalen (video's) worden geplaatst op de website van deze campagne en verder via sociale netwerken verspreid. Op deze manier komen de "confessions" tot bij de jongeren zelf; het uiteindelijke doel van het concept.
Wil je zelf nog een woordje kwijt over je wildste avonturen die je beleefde na een pintje te veel? Kom dan nu of morgen nog langs club Noxx te Antwerpen!
Geraak je niet in club Noxx; geen paniek. Deze videobox komt nog op heel wat (exclusieve) feesten in België te staan.
Bron: partyindustries.be